niedziela, 29 września 2013

Tarta z bananami, jabłkami i brzoskwiniami

Tarta z bananami, jabłkami i brzoskwiniami

Szukałam tarty z bananami 
i znalazłam przepis na tartę z bananami i jabłkami....
na blogu doprawione fantazją
Zmodyfikowałam przepis troszeczkę, dodałam brzoskwinie, 
całość posypałam wiórkami czekolady i wyszła bardzo 
smaczna tarta owocowa...




Składniki
Ciasto:
  • 2 szklanki mąki
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1/4 kostki margaryny
  • 3 łyżki cukru
  • 3 żółtka 
  • cukier waniliowy lub cynamonowy
  • 2 łyżki gęstej śmietany lub gęstego jogurtu
  •  budyń bananowy
  • 1,5 szklanki mleka
Dodatki: 
  • dwa jabłka
  • dwa banany
  • brzoskwinia
  • sok z cytryny
  • pół tabliczki mlecznej czekolady 
  • cynamon 

Wykonanie:

  •  obrać jabłka, pokroić na cienkie plastry i posypać je cynamonem
  • pokroić banany na plasterki i skropić sokiem z cytryny, żeby nie ściemniały
  • obrać i pokroić na drobna kostkę brzoskwinię

  • mąkę posiekać z margaryną (ja wszystko zrobiłam w dużej misce)
  • dodać kolejno proszek do pieczenia, żółtka, cukier oraz cukier waniliowy, śmietanę 
  • całość miksować (na niskich obrotach) do połączenia składników
  • zagnieść ciasto ręką i  wstawić do lodówki na 30 minut
  • ugotować budyń bananowy i odstawić do wystygnięcia
  • ciasto rozwałkować i przełożyć na formę wyłożoną papierem do pieczenia
  • wstawić do piekarnika na 10 minut
  • rozsmarować na podpieczonym spodzie budyń a następnie ułożyć dowolnie owoce
  • piec dalej 30 minut w tem. 200 C
  • po tym czasie gorace jeszcze ciasto posypać wiórkami czekolady 










:) smacznego! 


 

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...